Underbart! =D

Jag bor heeelt själv nu i min farmors lägenhet, hon har åkt till Norge och hälsar på sina släcktinar, så då bor jag själv här.. det är helt underbart att få vara själv lite! =D Lite avkopplning ifrån Mamma! hehe =P

Idag har jag varit på dansuppvisning igen, idag va det Marias tur att dansa,, hon är grymt duktigt asså! =D Bra gjort gumman!

Jag har även bärt massa grejer till Farmor, plus att jag har busat massa med Joel, han är verkligen ett litet charmtroll, han är hur underbar som helst!  Vi har kastat boll idag, han tar bollen när man kastar den till han och sen kastar han tillbaka! =)

Sen har jag ju såklart oxå varit ute och gått med Vida =) Vi e duktiga som rör på våra volanger varje dag! eller vad säger du, Vida?  ;)

Nu sitter jag och kollar på Melodifestivalen...

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Nancy

Oh va skönt att du får komma hemifrån ett tag :)

2008-05-24 @ 23:24:44
URL: http://giveitall.blogg.se
Anonym

Om vi är duktiga hela tiden och gå så sliper vi vara volanger, kommer att ha bara lite spets kvar he he he kram

2008-05-26 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0