Tack Nancy & Tack Vida!

Tack igen för den fina headen! =D du är bäst på att göra fina bilder! hehe
Blir lika glad varje gång du har gjort en ny fin GRÖN bild ! =D
-

Jag vet själv att jag har varit jätte jätte dålig på att skriva på ett tag men jag har verken haft tid eller lust.. men det har hänt en heeel del sen sist tror jag =P har som sagt varit barnvakt två helger i rad... varit på dans uppvisning med min kusin, varit på Borås djurpark med jobbet, där  vi såg massor av fina djur, jag tycker iofs inte om djur så mkt men när dom är på avstånd så går det bra!, plus att dom e så fina! Jag har kommit på att jag tycker att giraffer är underbart söta! =)  ska lägga in en jätte fin bild sen!
ja vad har hänt mera... humm...jag har fortfarande inte druckigt någon cola, i mån är det 2 hela veckor sedan jag drack sist! =) är riktigt stolt över mig själv! plus att jag fortfarande håller på med mina dagliga promenader! =D
-

Sen måste jag bara berätta en sak, jag å Vida (en på jobbet) gick och pratade om kanelbullar häromdagen, så sa jag att jag tycker att det är så synd för att jag aldrig får nybakade bullar av mamma för hon har så svårt att baka pga sin nack/leder skada.. så jag har typ aldrig fått nybakade bullar.... så idag när Vida hade planering så va hon så underbart snäll och gjorde glutenfria kanelbullar till mig... och ni kan ju bara gissa hur jävla glad jag blev!! =D
TACK SÅ JÄTTE JÄTTE MYCKET VIDA!  och jag blev sjukt överraskad! =D
-

Nu orkar jag inte skriva så mkt mera! =P

Kommentarer
Eva-Lena

Det var verkligen snällt av henne.
:)

2008-05-22 @ 22:14:44
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0