God Morgon!

Söndag idag då....Mors dag e det oxå! =) har tyvärr inte råd att köpa nått till mamma, har inga pengar kvar ifrån min lön =S skulle scrapa ihop ett kort egentligen men ja kom inte riktigt på hur jag ville ha de, så de sket sig rätt mycket.
men men dagen är ju inte slut än.. får se vad som händer.

Jag har även varit ute och gått nu på morgonen, 9.40 mötte jag Vida så gick vi våran vanliga promenad! det va rätt härligt att komma ut nu på morgonen och röra lite på sig! och idag gick vi FORTARE än vanligt! =) kanske har man mera krafter nu på morgonen! =P hehe

Nu ska jag fortsätta äta min frukost å sen får jag se vad som händer idag

Take Care! =)


Kommentarer
Vida

Du är duktig och MOGEN tjej,kram. Nu är jag sååå tröt går och lägger mig, vi ses imorgon.

2008-05-26 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0