Helgen.

Ja då va det söndag igen... snart dags att börja jobba!
men men såhär har min helg sett ut =P

Fredag - Fick sluta tidigare ifrån jobbet.. (jag har allt snälla arbetskamrater =D) över 1 timma tidigare fick jag gå...
när jag kom hem så va jag såååå trött, pga lite sömn på natten, så jag gick och la mig för att vila en stund, men jag somnade i ca 3 timmar... det va jätte härligt att få sova, men jag va lika trött efteråt =/
Jag skulle egentligen åkt till Jenny & Joel för att kolla på Let´s Dance, men jag va så trött så jag stannade hemma och kollade istället... sen gick jag å la mig å sov, as gött =D

Lördag - Åkte med Mamma och Berit till Allingsås för attt köpa Scrapbook grejer =) va inne i äffären i typ 1 och en halv timma, det tar verkligen tid att välja rätt saker =)  sen gick vi och kollade lite i affärerna, och tog oss en fika innan vi åkte hem igen... senare på kvällen blev det melodifestivalen och jag tycker helt klart att det va dom bästa låtarna som gick vidare =) Hejja Linda Bengtzing!! hon e grymt bra!! och det blev även en masssaaaa giutar hero hemma hos en kill-kompis, även Karina va med, åkte hem nångång under natten =)

Söndag - Ja idag är det då söndag och idag har jag,mamma å Berit scrapat (eller hur man stavar) det gick lite trögt i början men sen släppte det lite =) jag gjorde nästan 3 sidor medans dom andra gjorde bara 1 =P
Jag kan lägga upp bilder på min sidor i mån eller nåndag... blev riktigt nöjd med iallafall två av dom! =)
sen blev det pizza och guitar hero med Karina och en kill-kompis.
-
Ja det va lite om min helg det, imån är det som sagt jobb igen, och en väldigt jobbig dag för min del, och även för många andra i min släkt.. Det är nämnligen två år sedan min älskade pappa lämnade oss =/  kommer inte alls bli roligt att behöva jobba i mån... men det är bara att bita ihop och försöka tänka positivt!

Pappa, Jag saknar dig massor!!

Kommentarer
Eva-Lena

Skall bli kul att se vad du har scrappat Emma. Kul att träffas i lördag.
Hoppas att dagen går bra i morgon trotts allt. Vi saknar alla din pappa. Han var en underbar människa.
Kram Eva

2008-03-02 @ 23:41:06
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0