Vilken jävla natt....

fy fan va det har blåst & regnat och åskat inatt..jag hade gått å lagt mig vid 10 bara för att jag skulle upp vid 5, och när jag precis lyckats somna efter ca 1 timma så kommer det VÄRLDENS jävla smäll ute och jag blir klarvaken, jag flög ut ur sängen... sen kunde ju inte jag somna om igen... klockan blev bara mer å mer... tillslut så lyckades jag att somna i nån timma sen börjar ett jävla LARM att tjuta ute typ varannan minut.. (ett hus larm) och det slutade ju aldrig heller så det låg jag å lyssnade på ända tills jag skulle gå upp...så jag har väll sovit max 2-3 timmar inatt... men ändå så är jag jätte pigg =D gött som fan! Efter jobbet så kom Martin å hämtade mig, så åkte vi till Backaplan å åt lunch! Hur trevligt som helst!
Hoppas verkligen att vi kan vara vänner nu...sen åkte vi hem till mig en stund innan han skulle åka.

och nu sitter jag här och äter Polly ! =D

får la se om jag skriver nått mera sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0