Tisdag 10 Juni 2008

Idag har jag äääääntligen efter två veckor fått träffa min älskade Joel!! =D
Det va verkligen jätte roligt att få träffa han igen!! jag har saknat han så sjukt mycket
och det va även roligt att få träffa Brorsan å Jenny igen! =D
Även Emma, Magnus & Vilmer va där, det va trevligt att träffa er med! =)
-
Sen förövrigt idag så har jag jobbat sen varit å promenerat och självklart träffat lilla Karina!
Hon kom hit efter jobbet så kollade vi på Sverige-Grekland matchen!
GÖTT ATT SVERIGE VANN!, eller hur Nancy ;) jag vet att du tycker det bara att erkänna! hehe
-

Bilder kommer när blogg slutat jobba sig.

Kommentarer
Nancy

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-11 @ 00:32:27
URL: http://giveitall.blogg.se/
Nancy

Hhaha okej, allt kom inte med, fan. En gång till.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-11 @ 00:32:59
URL: http://giveitall.blogg.se/
Joel!

Hej min älskade faster!

Det låter som om att du har haft besöksförbud hos mig när man läser det här inlägget :)

Älskar dig mera än mest!

Puss & Kram Joel

2008-06-11 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0