Seg men okej lördag.

Ja denna dagen har verkligen varit hur seg som helst, sov till 12.. satt vi datan typ hela dagen, gjort ett grattis kort, (känner hur många som helst som fyller år nu ju) sen på kvällen va jag ute och gick med Vida och sa hejdå till henne! =/ kändes inte alls roligt, men vi får ju ta tag i våra promenader när du kommer hem! =)
sen så bestämde jag mig för att gå en extra promenad själv... så jag gick till bäckebol å sen kom Ralf å hämtade mig *Tack så mkt Ralf* Vi åkte hem till han å lämnade massa mat å grejer som han hade köpt, sen hem till mig för vi skulle grilla! Efter att vi hade grillat så åkte jag,mamma,ralf å min moster till kungälv en sväng för Ralf skulle tanka sin bil, köpte även glass på donken! sen åkte vi in till stan för att lyssna lite på Metaltown! åkte ett varv genom stan, och jag har nog aldrig skrattat så mkt på länge, Ralf drog fram världens äldsta kamera typ ifrån handsfacket och hängde den runt halsen & började ta kort på folk som gick runt på stan... som värsta turisten! =P fan va jag skrattade! han såg inte klok ut ju haha.... men det va även rääättt så pinsamt ! haha men men

nu ska jag snart sova, och i mån/idag blir det kalas min morfar fyller år! =D Grattis Morfar! Jag älskar dig!

Kommentarer
Emma

Grattis grattis =)

2008-06-29 @ 13:01:30
Anonym

vi skall gå lååååååånga promenader när jag kommer tillbaka jag lovar. HA EN SKÖN SOMMAR vi ses 31/7-08



Hej då

2008-06-29 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0