Midsommar igår!

Igår tog jag det lungt hemma med släckten, Mamma,Moster,Farmor,Brorsan,Jenny,Joel & Ralf va här!
Vi åt god mat, dom åt midsommar mat, jag å brorsan åt tacos, Kräsna Syskon! hehe ;) 
Sen blev det glass med jordgubbar, och chokladsås å strössel till mig =P äter inga jordgubbar! 
även Joel fick glass å jordgubbar! =)  

Efter att vi hade ätit så blev det massa bus å lek med Joel fram tills att han somnade runt 8, vi bestämde att han skulle sova kvar här så att han skulle få sova lungt! =) hehe

Vi satt å tjatade å spelade kort hela kvällen! Brorsan kollade på fotbollen!
Jag vann 3 av 4 spel omgångar! =) Jenny vann 1. 

Sen åkte alla hem och vi gick och la oss! =)

Kommentarer
SANDIE

Svarar:

Är du seriös? Men gud lilla vän! Jag beklagar verkligen! Jag känner inte dig men jag kan nästan våga lova att han är där uppe och vakar dig precis just nu. :)

2008-06-21 @ 15:32:10
URL: http://sandrabeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0