Liseberg med Felix.

Igår åkte jag ner till centralen för att möta upp Felix, vi hade bestämt oss för at gå på liseberg!
Mötte han typ klockan 12, sedan åkte vi direkt till Liseberg, det va döds varmt så vi åkte colorado och flumride en massa gånger! =) vi åkte en massa andra grejer oxå såklart, det va underbart roligt hela dagen, Felix bjöd på mat! hehe
Tack så mkt sötnos!
Vi spelade lite grann oxå men vann inget =(  men vi hade det jätte mysigt och roligt ändå!
Efter att vi hade gått där i massa timmar så satte vi oss och kollade på "Andra generationen" en stund.. (kabab pizza folket) sen åkte vi lite till å sen så va klockan nästan 11 och Liseberg skulle snart stänga så vi åkte ner till centralen igen och satte oss där en stund innan han skulle på tåget!! Tack för en underbart rolig dag!
Vi ses snart igen! =D
-
Efteråt så åkte jag hem till Ralf en sväng, min mamma, moster å farmor va oxå där! Vi åkte in till stan en sväng och kollade, sen åkte vi hem å jag somnade fortare än fortast!

Idag har jag inte gjort nånting... mest varit hemma och tagit de lungt! träffat lite kompisar en liten stund.

Felix Jag   
   


Kommentarer
Annika

Glad sommar på er med!!:)

2008-06-07 @ 19:00:15
Nancy

:D:D:D:D:D Vem är Felix?? :)

2008-06-08 @ 02:15:17
URL: http://giveitall.blogg.se/
Louise

Nu blev jag nyfiken?? =D Vem e felix? =D

2008-06-08 @ 18:15:40
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0