Helgen!

Fredag - Efter jobbet så skyndade jag mig hem för att fixa i ordning mig lite och äta innan jag skulle iväg till Ann-Maris fest ! Kvällen var mycket lyckad med glatt folk å god dricka! =) Det va riktigt roligt fasten det va jag och alla tanter ;)
Okej Therese är inte heller tant men ändå =P haha! Vi åt mat (jag åt inte men ändå) hade tävlingar å dans å grejer!
Tack Ann-Mari för en rolig kväll! Jag å Vida gick hem strax efter 10 redan, men de va nog tur de.. Tack för att du följde mig hela vägen hem! =)

Lördag
Vaknade rätt så tidigt, gick upp fixade iordning mig lite... så kom Camilla och hämtade mig, vi åkte till torget å handlade lite sen åkte vi hem till henne å fikade! Hämtade Johanna när hon slutat jobba, och sen Felix inne i stan! =)
Vi åkte hem till mig å sa hejdå till Johanna å Camilla! Jag å Felix kollade på film en stund.. först så kollade vi på väääärldens dåligate film, Bad Taste hette den, men sen efter ett tag så bytte vi till "Tomorrow Never Dies" Efter att vi hade kollat en liten stund på den så ringde johanna igen, hon ville åka å äta lasange så vi åkte iväg.
Jag å Felix ville ha Pizza så efter att vi varit med johanna å köpt mat å släppt av henne å Emma hemma så åkte vi å köpte pizza sen myste vi till Fotbollen, lite senare kom även Karina! *myspys* Tack alla för en lyckad dag!

Söndag
 - Även idag vaknade jag tidigt, redan klockan 10 konstigt nog, men iallafall så gick jag upp, å jag å Mamma bestämde oss för att för att vi ville åka till Sisjön och Frölunda å kolla lite, vi tog även med min moster, även denna dagen var mycket lyckad! Köpte massor av nya kläder så nu är man några tusen fattigare... =/
Jag köpte en Musto Jacka, G-star gyxor, 3 linnen och ett par shorts! *kommer bild*
Vi fikade oxå en snabbis i förlunda! När vi kom hem igen så gjorde vi Tacos, så nu har vi precis ätit!
Tack Mamma & Moster för en trevlig dag!
-

Jag har med andra ord haft en väldigt lyckad helg!


Kommentarer
Karina

Så ser mina byxor också ut på fickan! Hehe.. Men kläderna ser fina ut, även om jag inte ser så mkt :P Ta hand om dig nu så ses vi när jag kommer hem! Kommer sakna dig! Pussar

2008-06-15 @ 21:43:56
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0