9 Juni 2008

...ja det är idag de! =P

Idag har jag jobbat som vanligt, efter jobbet åkte jag å hämtade Karina så åkte vi hem till mig och åt utav mina goda bullar som jag fick idag igen utav Vida! TACK!, blir lika glad varje gång!! Uppskattar det verkligen!
Sen så va det dags för Promenad idag igen, det har varit vääääldigt slappt med promenader nu i ett par dagar, hoppas att vi kommer igång igen!

Efteråt så åkte jag å Karina till coop för hon skulle handla mat till henne å hennes brorsa, vi gick snabbt igenom affären å Karina tog de hon skulle ha =)

Sen så åkte vi direkt å köpte pizza som vi åt hemma hos hennes tillsammans med hennes brorsa!

Ja det va denna dagen det!
-
Karina, jag finns här för dig exakt hela tiden, tveka aldrig att höra av dig på något sätt! Du fixar detta det vet jag! och jag kommer att hjälpa å stötta dig så mkt ja kan! jag älskar dig!


Kommentarer
Karina

Emma, tack! :D Du är bäst! Verkligen!! Vad skulle man göra utan vänner som dig? :) Är jätteglad att jag har en sån bra vän som dig :) Jag klarar mig alltid, men det känns bra att veta :) Och du får aldrig glömma att detsamma gäller dig, oavsett vad som händer! Tveka aldrig på det gumman.. Älskar dig min vän!

2008-06-10 @ 22:37:58
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0