två dagar kvar...

Ja nu är det bara två arbetsdagar kvar innan semestern... det ska bli helt underbart att få vara ledig i 4 veckor... synd bara att det kommer gå så himla fort.. =/ men men.. och på min första semester dag så ska jag till Vargön å träffa underbara Hanno, och en sak kan jag lova, det va fan inte igår de... vi har inte träffats sen i december, och innan det så träffades vi jätte ofta.. men sen har jobb å skola å allt annat tagit över... vi får fan ta å skärpa oss! Så på måndag blir det en hel tokig Emmo & Hanno dag! och INGEN mera får vara med! det har jag bestämt! =D eller hur Hanno? =P
-
humm så vad har mera hänt denna veckan då... ingenting.. absolut inget roligt alls.. jag har jobbat å tro det eller ej, jag å johanna va ute och gick häromdagen, blev jätte chockad när hon ville ut och gå! men det va väldigt trevligt, vi gick typ samma väg som jag å Vida brukar gå, fast lite längre! =D i VÄRMEN! *härligt härligt*
-
sen idag har jag passat lilla Joel en stund efter jobbet, det är alltid lika roligt när du är här grabben! Vi har busat en massa, pratat lite, så fick han gröt å grejer innan han åkte hem... så han va helt klar för sängen! hehe
Karina va oxå här såklart när Joel är här ;) hehe
Hon är totalt kär i han! =P haha så Rickard har snart igen chans längre! hahahaha! =)
-
och imåååån eller rättaresagt idaaaag så fyller världens bästa mormor 65 år! =D Grattis Mormor!
Så det blir kalas efter jobbet! *trevligt trevligt*
-
Nu måste jag nog sova snart... börjar iofs inte förens 10.30 i mån men ändå.. skönt att få sova några timmar extra nån natt! =D

Godnatt alla!

Kommentarer
Sofia

Vad härligt med semester.. :)

2008-07-03 @ 07:55:33
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Joel!!

Tack för passen igår.

Jag somnade i bilen på väg hem och sov sedan hela natten lång!

Kram kram

2008-07-03 @ 08:16:24
hanno

du ska till vänersborg och träffa mig ;) hehe. vi ska ha så grymt roligt :D:D:D

2008-07-03 @ 08:36:23
URL: http://hann0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0