Tips, läs inte...bara klagomål =P

Jag har nog haft den tråkigaste dagen på länge idag, jag har inte gjort ett piss sen jag vaknade, jag kommer börja att klättra på väggarna snart om jag ska en sån här tråkig semester, fan jag vill börja jobba igen...
och jag får inte köra med min bil, pga att min ena lampa har pajjat och jag har inte orkat fixa nån ny, så jag kommer ingenstans, för jag VÄGRAR att åka buss... det är nått av de tråkigaste som finns... och jag orkar inte gå nånstans, och föresten, vart ska man gå? borde egentligen börja med mina promenader igen, men fan de regnar ju... fast just nu så gö det inte de, men ändå.... nu är jag på alldeles för dåligt humör för att ens orka gå ut och gå... och jag vill inte gå själv...
Vida kom hem!! Du är iallafall en trogen gå vän =P
-
i mån då? vad händer då? vägrar ha en sån här tråkig dag igen.. detta är ingen rolig semester, detta är den tråkigaste jag nånsin haft haft... alla mina vänner typ jobbar, eller så är dom bortresta..
Johanna & Johanna är i spanien
Karina jobbar
Linda jobbar
Hanno jobbar
Felix är i Finland
Nancy fixar om Alex blogg
Martin vet jag inte vart han är, antagligen med Anna
Jenny & Joel, vet jag inte heller vart dom är, antagligen med jennys mamma eller moster.
Camilla har iofs försökt få med mig till netonnet, men jag va inte klar då =P
Mårten har jag inte heller nån aning om vart hon är.
har jag missat nån? tror inte de..


Kommentarer
hanno

här är de stårlande sol :D

sa ju att du kunde få följa med mig till jobbet ;)

2008-07-09 @ 21:13:35
Jenny!!

Din mor och din bror typ...

Kommer for bi en svang i mon efter 16.00 om det ar ok??

Mitt tagentbord har fatt spel, aao med prickar over ar borta!

hm???

2008-07-09 @ 23:00:13
Louise

Mej:( haha

2008-07-10 @ 17:32:02
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0