Mina två dagar.

Igår åkte som sagt jag Mamma,Berit & Maria till sillvik och kollade på deras sommarstuga, den va hur söt som helst, och mega stor tomt...och det låg jätte fint.. man såg pyytteliiiiite utav havet ifrån tomten! Det är alltid nått! haha
Efter att vi kollat på huset så satte vi oss och fikade en stund, eller rättaresagt en längre stund =P
Efter det så åkte vi till Torslanda torg och kollade lite i "Stick in" en affär som ligger där.
sen körde vi hem Berit å Maria så åkte jag och mamma till Jenny & Joel, busade och myste med joel, sen kom även brorsan hem! Så blev det mat ! Pizza till mig å mamma Sushi till Jenny, och gröt till Joel!

Innan vi åkte till Sillvik så åkte vi till Pappas grav för Berit ville sätta blommor där, hon satte jätte jätte fina liljor med några rosa/lila blommor! =)

Jag å Brorsan kastade boll till varandra och joel satt och verkligen gapskrattade! Han skrattade så han fick tårar i ögonen ju! han va så söt! =) hehe

Så va vi där typ hela kvällen, va hemma vid typ 10..

   

-

Idag blev jag typ väckt av Camilla, då skulle hon till djursjukhuset med sin katt å vaccinera henne, och kan ni tänka er MIG på ett djursjukhus med massa HUNDAR! jag va fan livrädd, men de gick bra ändå! haha
Det va en tjej där som tyckte att jag skulle klappa henne pitbull för hon va såååå snäll, och hon trodde tydligen att det skulle hjälpa emot min rädsla =P men icke sa nicke, de gjorde jag inte =P
När vi va klara där så åkte vi hem till Camillas mamma å pappa och kollade på våra bästa år, det får man ju inte missa, fastän jag redan hade sett avsnittet =P men Camilla ville se!
Sen åkte vi hem till henne och va där en stund innan vi åkte och hämtade ut hennes breband och fixade nycklar och lite sånt, sen åkte vi hem till mig å fixade min lampa på bilen! Tack för hjälpen Camilla!
Sen åkte hon hem igen och nu har jag suttit vid denna här *pip* datan ett tag, har ju inget liv känns de som, datan är min bästa vän! =P hahaha!
JAG VILL BÖRJA JOBBA!!!

meeen en positiv grej idag är iallafall att Felix kommer hem =D som jag har saknat dig killen! som tur är så ses vi i mån =D om inga planer blir ändrare!

Ha en bra kvälll...

Kommentarer
hanno

när ses vi då???????????????? :(

2008-07-11 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0