Mina två dagar =P

Ingen av Måndag & Tisdag blev som planerat, tänkte först bara ta det lungt båda dagarna!
Men i måndags typ vid 4 halv 5 så ringer Karina å frågar om jag kan hänga med henne in till stan, och eftersom att jag inte hade nått att göra så gjorde jag de....efteråt så åkte vi å köpte Pizza, och sen va vi hos Tobbe en stund, även Gummsi & Nicklas kom dit! =) Vi va där en stund, eller rätt länge.... sen när vi va påväg hem så bestämde vi att Karina skulle sova hos mig, vi skulle egentligen se på film när vi kom hem, men vi båda va skit trötta och Karina skulle upp å jobba dagen efter!

Tisdag - Gick upp tidigt för att köra Karina, sen hem å sov igen... tog det lungt mest hela dagen, sen träffade jag Camilla en stund å sen mötte jag Karina igen...Jag å Karina åkte till mig, och tog det först bara lungt, men så fick vi ett ryck båda två att vi ville åka till ullared.. så strax innan 4 satte vi oss i bilen å körde ner... =) köpte bara lite små grejer!
Sen åkte vi hem igen! =P va även uppe i Kungälv å tankade min bil! Bensinen är mkt billigare där!

och nu ska jag försöka sova, jag är hur pigg som helst men jag måste sova för jag ska träffa gummsi vid 11 typ!

godnatt!


Kommentarer
hann0

du är ju på ullared oftare än jag :P

2008-07-16 @ 16:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0