Liten utflykt.

Japp idag händer det iallafall lite saker, ska snart åka till Sillvik med Mamma,Berit å Maria, dom har köpt sommarstuga där ute så vi ska ut och kolla hur den ser ut =) och sätta oss nånstans där och fika ute i det fina vädret, sen i eftermiddag så ska jag & mamma åka till Brorsan å hälsa på lite! =) Busa lite med Joel, vi kommer ju nästan inte träffa han på 3-4 veckor sen, dom är bortresta typ hela sommaren.... =/ lite synd för man lär ju sakna dom som fan!  men jag hoppas dom får roligt iallafall! =)

nu ska jag fixa iordning de sista innan vi ska sticka! =D

Vad ska just du göra idag?
Ha en bra dag!


Kommentarer
DOLLY

Svara gärna på dagens fråga i min blogg ,, hoppas du får en super duper fin dag

2008-07-10 @ 11:45:15
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0