Kusten.

I Torsdags så skulle jag å mamma åka kusten uppåt i landet och då tyckte jag även att Maria & Berit skulle få åka med, så jag frågade även dom..
Vi hade ställt klockan tidigt och jag lovar jag va sjuuukt trött när min klocka ringde, jag hade bara sovit 3-4 timmar den natten och jag skulle köra *lycka till tänkte jag* men det va bara att gå upp och fixa i ordning sig, Maria & Berit kom strax efter 8...jag började köra dom 10 första milen, fram till Hunnebostrand... där kollade vi lite och åt frukost vid bryggan!
Det va jätte mysigt... Efter att vi hade varit där så åktevi till Hamburgesund och tittade lite där och tog oss en fika!
Sen åkte vi till Fjällbacka och tittade lite där i affärerna, jag köpte en SVEA tröja och Mamma köpte lite grejer... medans Berit & Maria köpte MASSOR av grejer till deras sommarstuga...När vi va där så ringde min bror och han tyckte att vi skulle åka vidare till Tanumstrand och ställa bilen hos dom och ta en promenad till Grebbestad, vilket vi oxå gjorde... i Grebbestad va vi rätt så länge, kollade även där i affärer och åt middag! =) Jag köpte en jacka och lite små grejer!
Nu hade klockan blivit rätt så mycket och vi gick tillbaka till Tanumstrand och sa hejdå till Brorsan,Jenny & Joel!
Innan vi åkte därifårn så tog vi oss en snabb fika på parkeringen (vi hade med oss fika å sånt)
Sen åkte vi vidare till Smögen och gick där på bryggan och kollade, och jävlar va båtar å folk det va! fullt ös på varje båt! hehe
Även där kollade vi lite i dom affärerna som va öppna! =)
Efteråt så åkte vi hemmåt igen... va hemma 00.31 så då va det bara att gå å lägga sig! och jag lovar, då va jag heeeelt slut.... haha!

Det va iallafall en väldigt lyckad dag! Hej Svejs!


Kommentarer
Junitjej

Bli gratis medlem du också!

http://junitjejen.se/2008/july/bli-medlem-1.aspx

Jag har redan skrapat ihop till en biobiljett utan ett öre från min sida.

2008-07-20 @ 22:09:47
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0