Frillesås.

Idag när jag vaknade så berättade mamma att min bror ha de ringt å frågat om vi ville åka med och bada,men hon hade sagt nej ifrån bröjan pga olika skäl, men jag ville med ändå, så jag ringde dom...så det va bara att slänga sig i duschen och fixa sig fort som den, 30 min senare satt vi i bilen på väg till Frillesås... Vi stannade på vägen och köpte mat å lite grejer...Sen så va vi där i ca 4 timmar och solade och Joel Badade =) han verkligen älskar vattnet den lille sötnosen!!
Även Jockes Pappa Lasse (Joels farfar) och Monica (Lasses fru) kom och sa hej en snabbis, dom va påväg till Lund!
På vägen hem bestämde vi att vi skulle kolla med lite folk om vi skulle åka till Liseberg och ha 5-kamp, men det blev aldrig nånting så vi satt hemma hos oss hela kvällen å tjötade och spelade kubb =)

Även Karina & Ralf kom, och min moster va redan här när vi kom hem.. =) Trevligt Trevligt!

Jag har även varit i Sillvik och lämmat grejer till Berit,Aste & Maria! =)

Nu ska jag snart sova, är dödstrött!

Godnatt!



Jag lägger upp bilder i mån.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0