Nu va det helg igen =D

Fan va gött att få vara ledig två dagar igen.. har varit så jälva trött i typ 2 veckor snart... kan inte sova på nätterna =(
dö tråkigt!! å e typ halvt död på jobbet... =/ dom måste undra vad fan jag är för nån haha!.
men men, jag får kämpa på i två veckor till, sen drar jag till Sälen =D ska bil så gött att komma bort lite!!
7 vuxa å 3 ungar å MASSOR av snö! =D (hoppas jag) haha!

Jag va och köpte nytt underställ här om dagen, ett ljusgrönt så jag lär ju lätt ha det snyggaste! hehe.

Jajajajjaja Nancy, jag försöker skriva så ofta ja orkar... =) haha!


Hej hopp! =)

Kommentarer
Nancy

Haha, de é bra Emma :)
Så du ska till sälen? fan va gött. Har varit sjukt sugen på skidor den senaste tiden ^^

2008-01-04 @ 16:02:09
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0