Helgen.

I fredags så va Jag,Karina & Wanneroth hemma hos Tobbe och kollade på Let´s Dance och spelade buzz.
JAG VANN ÖVER TOBBEE!! VIKTIGT ATT SKRIVA!!! =D På hollywood!! =D.

Först så åkte jag å hämtade Karina, så hämtade vi Tobias vid centralen, sen hem till han å städade och diskade som fan.. Karina å Tobbe diskade å jag städade! vi va så duktiga så! hehe
Efteråt så hämtade vi wanneroth och åkte till Focus å handlade lite innan vi åkte till Tobbe igen.
Jag tycker det va helt fel som åkte ut ur let´s dance ! Mi skulle åkt.. vet inte varför tyckte bara de! hehe.
sen åkte vi hem typ vid halv 12 å lämnade Karina, så hämtade jag å wanneroth, Ekis så åkte vi en sväng genom stan, sen ville wanneroth hem, så åkte jag å ekis vidare i typ 3 timmar!, va hemma typ halv 4, kom i säng vid 4 (hade då varit vaken i 24 timmar). Gick och la mig å sov kanske 4 timmar, sen upp igen för att åka till ullared med Mamma och Emma. Va lagom trött efter att jag hade kört hela vägen ner, men blev lite piggare när jag drack lite cola ( dum som jag va tog jag cola, fy på mig! =P)  va där i typ 4 timmar sen va jag så trött så jag mådde illa, så Emma fick köra hem i snön! men som tur va så försvann den rätt snabbt.

Sen åkte vi och käkade Pizza =D å sen till Älvängen för att lämna ett sing star spel till Gummsi! =)
Stog å tjötade där en stund innan vi åkte till Ytterby där jag lämnade av Emma.
Väl hemma igen, så åkte jag å köpte glass ! smaskigt!! =D
Melodifestival tajm - helt okej låtar med idag faktist!

Kollade även på "se upp för dårarna" men somnade efter en stund.. va ju döööö trött! haha


Idag va de scrapbook tajm, Mamma å några andra gjorde sina fin fina fotoalbum.

kan lägga upp lite bilder i mån!

och nu sitter jag å kollar på King Kong med Karina! =D


Kommentarer
nancy

haha :P

2008-02-18 @ 18:36:23
URL: http://giveitall.blogg.se
Eva-Lena (spoketlaban)

Nu får du ladda upp inför träffen den 15 mars. Fick du insperation i går?
Kram

2008-02-18 @ 18:48:06
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0