Helgen Plus Måndag! =)

Jag som hade lovat en del personer att börja skriva oftare.. men jag glömmer typ alltid av de.. sitter å läser andras bloggar så glömmer jag av min egen! =P

men men helgen började med att jag i fredags va ute och tog en låååång promenad efter jobbet med en trevlig person! =) *nämner inget namn än* hehe! sedan åkte jag hem til min humm gudfar eller vad de nu heter och kollade på Let´s Dance, jag tycker det va helt rätt som åkte ut! Karl-Petter e ju lätt den bästa av dom alla haha!

sen i lördags så fick jag för mig att jag skulle passa på att sova ut riktigt ordentligen, men humm typ vid 10 ja då vaknade jag å va jätte pigg.. typiskt när man får chansen att sova, men men försökte somna om å lyckades väll kanske sova 1 timma till *skönt* 
Vid ca 3 tiden kom Martin förbi en sväng å han bjöd på Middag! Tack men tyvärr så va han tvungen att skynda iväg efter bara nån timma eller om de kansek va 2 aja skit samma... lite tråkigt men aa, de får la gå de med!
sedan åkte jag till Pappas grav å kollade läget, hade inte varit där på jätte länge, började få riktigt dåligt samvete =( Förlåt Pappa!!

seeeen så tittade jag på melodifestivalen, hemma själv sen åkte jag till Ralf igen (min gudfar) och tittade på två filmer.. "Grabben i graven brevid" å halva "Titanic" =)

Söndag hade jag bestämt med Farmor att åka med henne för att hon skulle köpa sig en tv-bänk =) hjälpte henne även att sätta ihop den... *duktig jag e =P* haha!

Vi va hemma å fikade hos mamma oxå  =)

Ja de va väll helgen de.. träffade lill prinsen Joel oxå såklart! han har verkligen blivit så stor nu.. underbart roligt att se hur dom växer, även fast det går så jäkla fort! Fast aa just nu så har han faktist gått ner lite i vkt pga kräksjukan som han fick förr förra helgen =( stackarn fick hög feber å kräkningar, även en sjukhus vistelse fick de bli, stackaren, inte lätt när man är så liten å hjälplös! men nu mår han bra igen som tur är! Min Guldklimp!!

Ja de va la lite om helgen de! =)
Idag va det jobb som vanligt, sen efteråt så va Joel hemma hehe, Mamma hade passat honom idag när Jenny (hans mamma) va och tränade, sen blev de visning på hus i Backatorp, Brorsan, Jenny & Joel är väldigt sugna på att flytta till större!!  Liten fint hus va det allt! =)

oj nej nu måste jag sova, ska ju upp snart igen å jobba... men jag får försöka skriva lite ofter i fortsättningen,, inte för att jag vet om nån läser överhuvudtaget.. men men.. lämna gärna kommentar så jag vet att nån läser iallafall ! =P

hej hopp, godnatt

Kommentarer
Nancy

Jaa, me too!

2008-02-12 @ 13:43:26
URL: http://giveitall.blogg.se
Anonym

Du glömde Mcdonalds ju, där du inte ens åt upp en LITEN pommes :)
Hihi, ja promenad var allt bra trevligt. Bowling nästa!

Ps Jag läser ;)

2008-02-12 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0