Äntligen Fredag!

Nu är det fredag igen, shit va tiden går fort asså... denna veckan har verkligen bara runnit iväg.
Haft en underbar vecka på jobbet! med sol dom flesta av dagarna, underbart att se solen!! =D
Man blir så glad !!
Jag har även bestämt mig för att börja gå ut och gå ca 2 timmar några dagar i veckan, plus att jag har börjat gå till jobbet istället för att åka bil *stolt över mig själv* jag ska verkligen gå in för detta här med att gå ner i vikt nu, min mage bilr bara större dag för dag.. *suck*
gjorde även 65 sit ups igår kväll! =) jag ska fan klara detta... hur ja ska göra för att bil av med cola beroendet, det blir värre... men på nått sätt så kanske jag kan lyckas.. måste bara komma på rätta knepet först... nått förslag nån? =P

idag va jag tidig på jobbet.. kom först 05.50 va jag där... men va ändå inte så jätte trött som jag trodde ja skulle vara, kan iofs ha varit för att jag gick å la mig runt 9 igår.. haha =P men men ... tiden gick väääldigt fort idag, plus att jag sov när barnen hade vilostund.. as gött att få vila i över 1 timma =D

ikväll blir det Let´s dance, får se vem som åker ut idag...


Kommentarer
Emma

Fan va grymt duktig du e!!! =) jag ska med försöka fast bara en timme för mig annars blir det för hårt för denna humm "inte lilla kropp längre" ;P

2008-02-15 @ 15:19:24
Sofia

Om jag lyckades bli av med mitt cola beroende klarar även du det.. :) Lovar! Bestäm dig bara och drick det inte mer! De va det enda som fungerade för mig. När jag fick beroendet under kontroll och kände att jag inte skulle falla dit igen så började jag dricka det på lördagar och inget mer! (låter som jag pratar om droger eller nått, men det är inte lätt att bli av med cola beroendet!)

2008-02-15 @ 15:43:51
URL: http://fialuringens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0