Kass!

Jag vet att jag är skit kass på att uppdatera min blogg, men lixom jag har ingen ork till det!

i veckan så har jag jobbat,jobbat å jobbat! varit i ullared med Emma, och igår träffade jag Louise en stund, har även varit och fixat julklappar med mamma =)

Idag kommer Hanno hit, och kanske Louise oxå! =) Vi ska till IKEA och kanske till Liseberg, sen ska jag även hämta nyckeln hos Gummsi, jag ska ju bo där i nästan två veckor... dom ska iväg så ja ska passa katterna!

vi har även haft jul avslutning med jobbet denna veckan, med andra ord, jag har haft fullt upp så jag har inte kunnat uppdatera! *vi skyller på de*

just de, i onsdags efter ullared träffade jag även N =D

Kommentarer
Mårten

jasså N?? ;)

2008-12-21 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0