Ingen rolig dag!

Denna dagen eller egentligen dom tre-fyra sista dagarna har varit riktigt jobbiga, jag har verkligen mått skit dåligt, jag saknar min pappa så extremt mycket nu när det närmar sig julen, så det har blivit en hel del tårar denna veckan, det känns verkligen så jävla tomt utan pappa! det är helt sjukt!
så förlåt alla i min omgivning om jag inte varit mig själv den sista tiden!! Där har ni anledningen!
Förhoppnigsvis så förstår ni mig!

Jag vill bara tacka Jessica för att du tog dig tid att åka med mig till Pappa nu ikväll, allt kändes verkligen så mkt bättre efteråt, och tack för att jag fick gråta ut i din famn, det behövdes!! Du är en ängel som ställer upp!
även tack till Vida för att du är så omtänksam å frågar hur jag mår varje dag! Det märks så väl hur mycket du bryr dig, och det känns så skönt!

Jag är så jädrans tacksam till alla som ställt upp för mig! TACK!

Jag behöver mina vänner mer än nånsin just nu känns de som... allt känns helt ärligt skit! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0