Semestern över =(

Faaan va fort det har gått asså, visst första veckan gick rätt okej...men sen så sprang det bara iväg och nu har redan 4 veckor gått.... dags att jobba 1 år till innan semester =P
men men that´s life!
Vettefan bara hur jag ska orka gå upp 7 i mån, när jag är van vid att sova till 1 =S men det återstår att se i mån hur det går, första dagen brukar ju ändå gå rätt lätt att gå upp... andra dagen blir nog värre, och då börjar jag 6!!! =O

men men nu ska jag försöka sätta ihop en byrå.... hej hopp..


Kommentarer
Sofia

Svar: Nej gud vad hemskt :( Ja då kan jag förstå att den berörde dig extra mkt. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min pappa. Jag lider så fruktansvärt mkt med dig :'(

2008-08-03 @ 21:48:41
URL: http://blondblondare.blogg.se/
Emma

hur gick det utan mig ;)

2008-08-05 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0