Min Vecka.

humm... det andra blev så kort så jag ska försöka skriva lite längre nu! haha

I Måndags så jobbade jag sent, sen va jag på Lotta På Liseberg med Mårten =D Tack gumman för en rolig kväll
I Tisdags så jobbade jag, sen åkte jag till Joel för mamma va där och passade honom, va där i några timmar, sedan åkte jag å hämtade ut ett paket ifrån bredbandsbolaget, så väntade jag på att det skulle ringa en tjej där ifrån, för vårat bredband kronglar masor... under tiden jag väntade så hjälpte jag Mamma att städa ut ett skåp med massa gamla kalbar å gamla disketter (som man hade förr  idatan) och massa andra grejer som Pappa har haft..
I Onsdags så jobbade jag sedan så va jag i Ullared med Farmor,Mamma & Karina, köpte typ ingenting.. jag har varit där så mkt nu den sista tiden så jag har tröttnat rejält... jag köpte bara en Bobbi Car & Ett flak för en på mitt jobb! och sendan lite små grejer...
I Torsdags så jobbade jag sen va jag ute med Vida och gick en promenad, efter det så kom Karina en stund.
och igår Fredags så passade jag å Mamma först joel när jag kom hem ifrån jobbet, sen kom Karina, sen åkte jag å hon till Felix och hade myspys kväll med film å guitar hero spelande! =D Tack Felix & Karina för en mysig kväll
sen inatt körde jag å Karina hem igen! och nu ska jag iväg å tanka min bil sen åka å köpa inslagningspapper.. ska slå in Joels presenter =D sen får jag se vad som händer ikväll...


ha de bra alla!

Kommentarer
Louise

Hehe okej:P Inte lätt me att komma ihåg du:P haha

2008-08-16 @ 18:40:15
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Emma

Tack själv för en mysig måndag ;)

2008-08-17 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0