Min Fredag!

Jag sov typ til 8.50 innan jag skyndade mig upp för att åka till jobbet (började 9.30)
Dagen gick snabbt och bra, och när jag höll i samlingen så kommer nästan all personal in ifrån alla avdelningarna och sjung så fint för mig och jag fick presenter =D
Tack så mycket allihoppa! Inte för att nån läser min blogg ifrån jobbet men ändå kan ändå skriva Tack =P jo Vida läser ibland!
Jag fick ett presentkort på 270 kr på Panduro Hobby, så att jag kan köpa mera scrap grejer! =D
Ett ljus som stod på typ ett fat
6 st shot glas =D

Efter jobbet så va jag med Mamma & Moster och handlade, sen när jag kom hem så kollade jag på film "Alla hans ex" den va sådär... sen somnade jag! skönt att lägga sig tidigt! =D

Kommentarer
Emma

mysiga dom e =) vill med att massa ska komma o sjunga för mig :D

2008-08-23 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0