....

..varför blir man deppig på nätterna?
Jag förstår inte vad det är med mig, jag har verkligen mått jätte bra nu jätte länge, men så satt jag och funderade lite ikväll på olika saker och vips så är jag tillbaka igen, jag känner mig nere som bara den =/
och jag tänker så extremt mycket på Pappa, visst det kanske är tjatit för er läsare att läsa om hur mkt jag klagar över hur mkt jag saknar pappa, vissa tänker säkert  "men shit, ger hon sig aldrig det va ju längesen nu som han dog" men för mig är det inte längesen, det känns som igår och jag saknar han mega mycket just nu...alla minnen och allt kommer fram spec när man känner sig lite nere... och då blir saknaden ännu jobbigare.. som just nu.. nu saknar jag han mer än nått annat... och det gör ont i hela mig... jag har just nu världens klump i halsen.. fan jag hatar detta, vart tog styrkan vägen?

jag bergär inte att folk ska läsa, jag måste bara skriva av mig...

Lixom alla minnen, dom ploppar upp en efter en... satt just å tänkte på när vi flög luftballong förut, och på alla gånger vi har åkt utomlands, alla gånger vi varit i sälen när jag va liten, alla husvagns stunder på tjörn, alla roliga saker, sen så tänker jag på att han inte längre finns och vi inte längre kan göra roliga saker... varför? varför ska det vara såhär, varför ska man behöva förlora sin pappa när man bara är 18 år? =S hallå man behöver ju en pappa i ens liv!! jag gör de iallafall... jag vill ha tillbaka min pappa! men jag vet ju att det inte går... men jag skulle verkligen gjort ALLT för att få han tillbaka!
Jag skulle så gärna vilja få en sån där go bamse kram, se hans leende... de fick mig attid att le, han va världens sötaste pappa, han gjorde verkligen allt för att alla skulle ha de bra... men frågan är om han nångång riktigt tänkte på sig själv?  tänkte på hur han mådde? det är sånt man aldrig lär få veta.... tyvärr.

Pappa, Jag saknar dig så obeskrivligt mycket, jag vill tacka dig för mina 18 år som jag fick tillsammans med dig, du lärde mig så mycket på dom åren och det är jag alltid tacksam för! Du är min klippa! Min skyddsängel! MIN PAPPA!
JAG ÄLSKAR DIG!




Kommentarer
Nancy

Fint Skrivet Emma <3

Jag läser :)

2008-09-01 @ 01:53:21
URL: http://giveitall.blogg.se/
Hann0

Jag finns här vännen, dygnet runt om det är något. <3

2008-09-01 @ 15:48:04
URL: http://haannoh.blogg.se/
Sofia

Han ska få en liten bil som kör när man trycker på en gubbe.. :)

2008-09-01 @ 20:27:52
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Jenny!

Kämpa på gumman!

Älskar dig mera än mest!

Ps Joel sitter här och vinkar åt dig!!

Kram

2008-09-02 @ 09:08:44
Louise

Emma skriv hur mkt du vill.. Klart du inte e tjatig! Får massa tårar i ögonen när jag läser vad du skriver... förstår att du verkligen saknar honom! Skriv på vännen!! <3

2008-09-02 @ 18:00:59
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Emma

jag läser alltid =) [v] o aldrig tjatigt =)

"Tack för fikan Ingo" =)

2008-09-02 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0