shit, redan måndag??

Asså seriöst, fan va helgerna går fort!! tycker inte att det va längesen jag satt å skrev "äntligen helg" och nu är det redan tidig måndag?? hallå eller, vart tog helgen vägen?
vad har jag gjort egentligen?

Igår va jag en stund hos Billy, sen dumpade han i stan, åkte sen hem till Billy en sväng igen, sen hem till Brorsan å busade med Joel Boel, och träffade trevligt folk, efter ett tag åkte jag,mamma å min moster å köpte pizza, till oss och till Ralf, åkte hem till han å käkade å kollade på tv, sen åkte vi å kollade branden som va nere vid typ stig center, det brann fortfarnade efter maaassor av timmar.
sen hem till Billy igen =P  När jag kom dit så fixade han lite med min blogg sen blev de säng-dags, Godnatt!

Söndag - Blev det scraping igen, det pysslades å grejades i flera flera timmar, ifrån klockan 13.00 till 23.15 för min och Karinas del! =P Joel kom på besök en stund oxå, alltid lika roligt att träffa den lilla krabaten! =)
Gjorde 4 sidor tror jag, om jag inte minns fel, jag lägger in dom här i mån, om jag inte glömmer de =P *jag e vääääldigt glömsk*

ja de va väll min helg de! =)
Nu ska jag sova så att jag orkar upp till jobbet snart!! börjar trots allt om mindre än 8 timmar... *oj!!!*

GODNATT!

Kommentarer
annika

viist flyter dagarna på fort

2008-04-08 @ 21:21:44
URL: http://www.nattisfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0