Onsdag.

Jag har fortfarande inte tagit kort på mina bilder =P jag har inte haft tid, idag jobbade jag ifrån 8.00 till 19.00 sen efteråt så åkte jag å några jobbarkompisar till kungälv en snabbis, sen nu ikväll när ja kom hem så va jag dö trött... ska snart lägga mig och sova, jag får se när dom kommer =P
-
Jag har även varit hos min kurator en stund idag och pratat av mig lite, det känns faktist väldigt skönt efter att jag har varit där, känns skönt att få sagt alla saker som man går runt å tänker på varje dag, sånt som man går runt och bär innom sig hela tiden. sen stressa tillbaka till jobbet för att ha kvällsplanering.

stressigt men ändå en okej dag!
-

Karina, Plugga på ;) haha

Kommentarer
Zyrran!

Din klocka går fel!
Kram & Godnatt

2008-04-09 @ 22:56:45
Louise

Nu e ja väldigt nyfiken på bilderna så nu får du orka snart =P

2008-04-10 @ 15:28:47
URL: http://louiseschyberg.blogg.se
Eva-Lena

Vad skönt att du tycker att det känns bra med kuratorn. Det är bra att prata med någon utomstående i bland.
Kram

2008-04-10 @ 17:38:20
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0