Måndag.

Idag va det riktigt segt att behöva gå upp till jobbet, jag mådde illa som bara den.. började göra det igår kväll, men jag tänkte att jag va tvungen att gå ändå...hoppades på att det skulle gå över... men det blev nästan värre ett tag men jag stannade kvar på jobbet ändå... sen efter att jag pallat mig igenom en dag med illamående och huvudvärk bland 15 skrikande ungar så gick jag hem och åt tacos med Mamma, tredje dagen i rad! (smakar lika gott varje gång) haha =P sen tog jag tag i mig själv och tog på mig för att gå ytterligare en daglig promenad, som skulle bli 1 timma hade jag tänkt... men som slutade med att jag gick i över 2 timmar... helt underbart skönt!
Gick ifrån mig till Backaskolan bort emot brunnsbo, upp för en vääääldigt lång och brant backe, sen ner för en lika lång och brant backe, genom ett bostadsområde, bort emot sagogången, sen bort emot torget. Träffade Vida ( en arbetskamrat) på vägen så stod jag och pratade lite med henne innan jag fortsatte gå, fick för mig att jag skulle gå upp till Backatorp för att kolla till Andreas och Angelicas grav...sen gick jag hem igen....för er som läser detta och inte vet vart jag bor eller vart alla ställerna ligger, så ska jag säga att det är en väldigt lång bit, så jag är riktigt stolt över mig själv!!! =D och nu snart ska jag åka med Ralf och handla lite !

Ja hoppas verkligen nu att jag fortsätter med mina dagliga promenader som jag lovat mig själv.. men det återstår att se!


Nu kommer Ralf, hej svejs!!

Kommentarer
Zyrran!!

Gud vad du är duktig som är ute och går!!
Hejja dig! Kämpa på!
Kramar i massor!!

2008-04-14 @ 20:16:47
Karina

Haha, det är inte klokt hur duktiga vi är :D:D Fast knäna hade kunnat vara snällare mot oss! Fyfan, vad ont i det gör..

2008-04-16 @ 20:10:45
URL: http://omniavincitamor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0