Så va helgen över..

Ja då va det måndag igen... eller aa.. snart tisdag t.om... =P
Helgen gick tyvärr lika fort som vanligt... i Lördags va jag med Linda & Nicklas, vi va och köpte tapeter till dom =)
skit fina gröna haha! Grönt ska de va!! =)

Senare på eftermiddagen körde jag lite folk till eriksberg, å sen hem igen.. va hemma en stund, sen stack till brorsan å myste med dom tre J:erna! (Jocke,Jenny & Joel). sen hem igen.. på natten va de dags att hämta hem folket, å sen hem å sova ! haha

Söndag, då bakade jag pepparkakor med Farmor =) riktigt mysigt va de!! precis som på dom gamla tiderna när jag va liten hehe.. jag å farmor å allt bakande! =D

sen hem så kom mormor,morfar,jocke,jenny och såklart Joel =D så då blev de myspys med dom! :P

Ja det va väll vad helgen bestod av... =) hehe!
-
Nu bilr det till att jobba 1 vecka till.. sen ääääntligen lite ledigt =D så gött!!

Hej Hopp på er alla där ute som läser =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0